Stary zmień dilera bo ten towar jest za mocny
[INFO] Turbo Tec Jaworzno
Zwiń
X
-
-
Przyznam że przestraszyliście mnie tymi cenami! Ale to Octavia II a ja mam I 110 KM AHF z tego co mi wiadomo. A do Turbo-Tecu się nie mogę dzwonić.
EDIT:
Dodzwoniłem się 930 PLN jeśli i tu nie kumam za bardzo gościa: nie ma uszkodzeń mechanicznych!? No skoro ją oddaję do regeneracji to jest uszkodzona mechanicznie a jak ma być inaczej uszkodzona!?
Komentarz
-
-
shindler,
Prawdopodobnie chodzi o uszkodzenie wirnika, tzn. załkowicie zerwany, lub uszkodzone łopatki. Z tego co pamiętam, na ich stronie były podane przykłady uszkodzeń mechanicznych z foto.Jest: VW Passat B6 04.2010 2.0 TDI CR CBBB (170KM/350Nm) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88468;
a do zadań miejskich: VW Lupo 1.4 AUD MY2004 (60KM/116Nm seria)
Była: O1 L&K kombi 1.9 TDI AHF 2001/2002 (160KM/356Nm by ECU Project)
O2 kombi 4x4 1.9 TDI BXE 2006 (147KM/345Nm by ECU Project)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez AmalusWitam kolegów. Pytałem u nich o turbo do 1.9 TDI 105 KM BXE. Regenerowaną oferują w cenie 2000 zł+Vat, a nówkę za 3000 zł +Vat. W Wawie w Turbo-Service na Obozowej i w Moto-Remo na Głębockiej nowiutkie mają w cenie około 2700 zł. Jak oddasz starą to 400zł upustu. Pozdrowionka!Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kowal 2002[
Zapytaj kolegi neck99; ja brałem od niego nową dmuchawkę do BXE na zapas ( bo moja obecna zaczyna już trochę gwizdać, a nowa na razie leży ładnie zapakowana na półeczce ) i wyszło poniżej 1500 pln brutto...
Komentarz
-
-
tylko kurcze nie jestem w 100% pewien czy regeneracja turbiny pomoże w moim przypadku, nie umiem znaleźć na tyle kumatego mechanika który stwierdziłby że to akurat to!
Raz słyszę coś o geometri innym razem o kierownicy turbiny, a mnie chodzi tylko żeby autko jednak pruło powyżej 130 km/h a nie się męczyło jak teraz.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Andrev3RomanB, może wystarczy przeczyścić turbo, ewentualnie może się gruszka zawieszać, zobaczysz co Ci powiedzą, a sprawdzałeś zawór N75 i przepływkę?
Teraz spojrzałem jaki RomanB ma silnik i powiem tak - usterka jest jednak możliwa - ALH ma zmienną geometrię!Jarek "Vinci"
Komentarz
-
-
Przepływomierz miałem wymieniany w zeszłym roku, zawór n75 nie potrafię sam sprawdzić, a ciężko w okolicy o kumatego kogoś,kto mógłby mi sprawdzić.
Co do zmiennej geometrii, rozumiem że skora mam typ silnika ALH to też wchodzi w grę ?
Co w takim razie polecacie w takiej sytuacji żeby zrobić?
Komentarz
-
Komentarz